Thursday, December 20, 2007

သူငယ္ခ်င္း

အခ်စ္ကို ဘယ္လိုျမင္ၾကပါလဲ..။ ကၽြန္မကေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ ဆန္းၾကယ္ၿပီး စိတ္ကူးယဥ္စရာ ေကာင္းတဲ့ အရာတစ္ခုျဖစ္မယ္လို႕
ထင္ပါတယ္.. အဲ့လို အခ်စ္မ်ိဳးကို ေတြ႕ဖို႕ ေစာင့္မိတဲ့ လူမွာ အျပစ္ရိွတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မလည္း အျပစ္ရွိတဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ..။ ေနာက္ၿပီး
လူတစ္ေယာက္ကို ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ပံုစံမ်ိဳးနဲ႕ ပဲ ေနေစခ်င္တာ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တဲ့လူေတြရဲ႕အျပဳအမႈဆိုရင္ ကၽြန္မဟာ
သိပ္တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ပါ..။
ကၽြန္မမွာ ငယ္ငယ္ေလးထဲက သိပ္ရင္းႏွီးခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိပါတယ္..။ ကၽြန္မငယ္ငယ္တည္းက ဒီအခ်ိန္ထိ လိုသမွ်ျဖည့္စည္းေပးခဲ့တဲ့
အရမ္းခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတဲ့ သူငယ္ခ်င္းပါ။ ကၽြန္မသူ႕ကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ အဲ့လို ခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ကၽြန္မအခ်စ္ဟာ အျဖဴေရာင္
သပ္သပ္ပါ။ တခ်ိဳ႕လူေတြကေျပာၾကပါတယ္.. ေယာကၤ်ားေလးနဲ႕ မိန္းကေလး ျဖဴစင္စြာခ်စ္တယ္ဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး... ၾကာလာတာနဲ႔အမွ်
ရိုးရိုးကေန ဆန္းဆန္းျဖစ္မွာပဲ.. အဲ့လိုစကားမ်ိဳးေတြ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ ၾကားဖူးခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မလူေတြရဲ႕စိတ္ေတြကို နားမလည္ႏိုင္ေပမယ့္
ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ့ ကၽြန္မသူ႕ကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္.. မနာလုိမႈေတြ ၊ ၇ယူမႈေတြ၊ ေပးဆပ္ျခင္းေတြ.. အဲ့ဒါေတြ တစ္ခုမွ မပါပါဘူး..။
ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္မ မထင္မွတ္ထားတဲ့ ေန႔တစ္ေန႕မွာ ဘယ္လိုမွ မထင္ထားတဲ့ စကားတစ္ခြန္းကို သူေျပာခဲ့ပါတယ္။ "နင့္ကို ငါ အရမ္း
ခ်စ္တယ္ဟာ"တဲ့.. ကၽြန္မ အရမ္းအံၾသသြားခဲ့ရပါတယ္..။ ကၽြန္မဟာ လူေတြရဲဲ႔ စိတ္ကို ဖတ္တဲ့ေနရာမွာ ေတာ္ေတာ္ညံ့တဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ..။
တစ္ခါတ္ေလ ကိုယ့္ကို စိတ္ဆိုးေနတာကိုေတာင္ မသိတဲ့ နားမလည္တဲ့လူပါ.. ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မနဲ႕ အနီးကပ္ဆံုး ကၽြန္မအခ်စ္ဆံုးျဖစ္တဲ့
သူငယ္ခ်င္းရဲ႕စိတ္ကိုေတာ့ သိမယ္လို႕ ကိုယ့္ကို ကို ထင္ထားခဲ့တာပါ။ ကၽြန္မ သိခဲ့တာ ကၽြန္မကို သူသိပ္ခ်စ္ခဲ့တယ္ .. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မသိခဲ့တဲ့
အခ်စ္ဟာ အခုသူေျပာေနသလို ပိုင္ဆိုင္လိုမႈ .. ရယူလိုမႈေတြ.. ေပးဆပ္ျခင္းေတြနဲ႕ ရႈပ္ေနတဲ့ အခ်စ္မ်ိဳး ဘယ္တံုးကမွ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး။
"နင္စိတ္ဆိုးသြားလာဟင္.. ငါနင့္ကိုေနာက္ေနတာမဟုတ္ပါဘူး.. ငါ နင့္ကို တကယ္တန္ဖိုးထားၿပီး ခ်စ္တာပါ.. ငါ့ရဲ႕ ဘ၀လက္တြဲေဖာ္ အထိ
ရည္ရြယ္ၿပီး ခ်စ္ခဲ့တာပါ" .. ဟင့္အင္း.. ငါစိတ္မဆိုးရက္ပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ ငါစိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္.. ငါဘယ္တံုးကမွ နင့္ကို သူငယ္ခ်င္း
အျဖစ္ထက္ပိုၿပီး မစဥ္းစားခဲ့ဖူးဘူး.. ။
ကၽြန္မ အဲ့ေန႕က တစ္ညလံုး အိပ္မရခဲ့ပါဘူး။ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မဟာ မိန္းကေလးပီသစြာ ကိုယ့္ခ်စ္သူနဲ႕
ပတ္သတ္ၿပီး စိတ္ကူးအမ်ားႀကီးယဥ္ခဲ့ဖူးပါတယ္.။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္မွ မရွိခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ကို ေတာင္းခံခဲ့တဲ့လူေတြကို
ယံုလည္းမယံုခဲ့သလို ခံစားခ်က္လည္း တစ္စံုတစ္ရာလည္း မရိွခဲ့ပါဘူး။
''ခ်စ္တယ္" ဆိုတဲ့စကားကို ကၽြန္မတကယ္ခ်စ္တဲ့လူ ကိုေတြ႕မွ ကၽြန္မရင္ထဲက စိတ္ပါလက္ပါနဲ႕ေျပာခ်င္တာပါ.. အဲ့လိုခ်စ္မိတဲ့သူကိုပဲ
ဘ၀လက္တြဲေဖာ္အျဖစ္ လက္တြဲခ်င္မိတာပါ..။ ကၽြန္မမွာ အခုထိ အဲ့လို ခံစားလို႕ရမယ့္သူ မေတြ႕ေသးပါဘူး။ ခ်စ္သူမရိွတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္
အေနနဲ႕ ခ်စ္မိဖို႕ မခက္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မသူ႕ကို ခ်စ္ခဲ့တာ အဲ့လို အခ်စ္မ်ိဳးနဲ႕ ဘယ္တံုးကမွ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး..။
ကၽြန္မသူ႕ကို ခ်စ္သူအျဖစ္ လက္မခံႏိုင္ပါဘူး.. အရာရာျပည့္စံုတဲ့ သူ႕လို လူတစ္ေယာက္ကို ျငင္းဖို႕ မရိွေပမယ့္ ခံစားခ်က္ပါမွ ခ်စ္ခ်င္တာ
ကၽြန္မ စိတ္ကူးယဥ္ သိပ္ဆန္သြားသလား..။ ဒါေပမယ့္ တစ္ဖက္ကလည္း ကၽြန္မ သူ႕ကို သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ .. ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တဲ့ ကၽြန္မကို
သိပ္ခ်စ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ ရွိေစခ်င္ပါတယ္..။ ကၽြန္မက သိပ္အတၱႀကီးတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနမိမယ္ထင္ပါတယ္။ ကိုယ့္ဘက္က
ဘာမွ မေပးႏိုင္ပဲနဲ႕ သူ႕ကို ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ေနရာမွာေနေစခ်င္မိလို႕ပါ..။
ကၽြန္မ သူ႕ကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူေတာင္းဆိုေနတဲ့ အခ်စ္မ်ိဳးနဲ႕ မခ်စ္ႏိုင္ဘူး..။ ကၽြန္မကို လည္း သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႕ပဲ
ခ်စ္ေစခ်င္မိတယ္။ ကၽြန္မ သိပ္လြန္သြားသလားဟင္..။

No comments: