Thursday, December 20, 2007

ကိုယ့္ရဲ႕ လက္တြဲေဖာ္

အျပင္မွာ မိုးဖြဲေလးေတြ က်ေနၿပီ ကို... ကၽြန္မရင္ထဲမွာလည္း မိုးေတြရြာေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရင္ထဲက မိုးေတြဟာ
ကၽြန္မရင္ကို မေအးျမေစႏိုင္ပါဘူး..။ ကို ... ကၽြန္မေတာင္းပန္ပါတယ္..။ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဆိုတဲ့ စကားကလြဲၿပီး ကၽြန္မမွာ ေျပာစရာ
မရိွေတာ့ပါဘူး။ ကို.. ေမးခဲ့ဖူးတယ္ေနာ္။ ဘာလို႕ ခ်စ္ခဲ့တာလဲ တဲ့..။ အဲ့ဒီေမးခြန္းကို ကၽြန္မ မေျဖတတ္ခဲ့ပါဘူး ကို .။
ကၽြန္မ ကို႕ ကို ခ်စ္ခဲ့တာ ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္မွ မရွိပဲ ခ်စ္ခဲ့တာပါ..။ ခ်စ္မိလို႕ ခ်စ္ခဲ့တာပါလို႕ပဲ ေျဖစရာ
ရိွခဲ့ပါတယ္..ကို။
အခု .. အဲ့လို ေမးခြန္းမ်ိဳး ကို ထပ္ေမးျပန္ၿပီေနာ္..။ ဘာလို႕ လမ္းခြဲမွာလဲတဲ့..။ ကိုရယ္.. ကို႕ ကို သိပ္ခ်စ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္
ကၽြန္မက ခံႏိုင္ရည္ မရိွတဲ့ ေပ်ာ့ညံ့ညံ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ပါ။ ကို အဆက္အသြယ္ မလုပ္ပဲ လ်စ္လွ်ဴရႈခဲ့တဲ့ လေတြ၊ ကို တျခား မိန္းကေလး
တစ္ေယာက္နဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြ .. အဲ့ အခ်ိန္ေတြ အားလံုးကို ကၽြန္မ မသိခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ခဲ့ေပမဲ့ ရင္ထဲမွာ နာက်င္ခဲ့ရပါတယ္ ကို။
ကိုရယ္.. ကို႕ ရဲ႕ အျပစ္ေတြကို ေထာက္ျပေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မရင္ထဲ နာက်င္ေနရတဲ့ အေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပတာပါ။
ကို .. ကၽြန္မကို ဘယ္တံုးကမွ မခ်စ္ခဲ့ပါဘူး။ ကို .. က ကၽြန္မကို ဘ၀ လက္တြဲေဖာ္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ လက္တြဲဖို႕သာ ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာပါ။
ကြန္မဟာ ကို႕ရဲ႕ ခ်စ္သူ ဘယ္တံုးကမွ မျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ႏွလံုးသားထက္ ဦးေႏွာက္ကို အေရးေပးၿပီး လက္တြဲေဖာ္ကို ေရြးခ်ယ္တဲ့ ကို႕ရဲ႕ ဘ၀
မွာ ကၽြန္မက အသင့္ေတာ္ဆံုး အျဖည့္ခံတစ္ေယာက္အျဖစ္သာ ေရြးခ်ယ္ခံခဲ့ရတာပါ..။ ကိုနဲ႕ အလိုက္ဖက္ဆံုး မိန္းမ တစ္ေယာက္အျဖစ္
သပ္သပ္ပါ..။ ဒါေတြအားလံုးကို ကၽြန္မ မသိခ်င္ပဲ သိေနပါတယ္..ကို။
ဘာေတြ ဘယ္လိုျဖစ္ေန ေန ကိုယ္ခ်စ္တာကသာ အဓိကဆိုတဲ့ စိတ္မ်ိဳး ကၽြန္မမွာ ရွိခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္ကို မခ်စ္တဲ့
ေယာကၤ်ားတစ္ေယာက္နဲ႕ ဘယ္လိုမွ လက္မထပ္ႏိုင္ပါဘူး။ ကို .. ကၽြန္မေဘးနား ရိွေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ကို႕ခ်စ္သူအေၾကာင္းဘယ္ႏွႀကိမ္
စဥ္းစားမိမလဲ.. ကၽြန္မ မသိခ်င္ပါဘူး..။ ကၽြန္မက အခ်စ္ကို ေရွ႕တန္းတင္တတ္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ပါ ကို..။ ကိုယ့္ကို မခ်စ္တဲ့သူကို
လက္ထပ္ဖို႕ သတၱိလည္းမရိွပါဘူး။ လက္ထပ္လို႕ အတူေနတာ ၾကာလာရင္ သံေယာဇဥ္ျဖစ္လာမွာပဲလို႕ ေျပာၾကပါတယ္ကို ။ ဒါေပမယ့္
ကိုရယ္.. သံေယာဇဥ္ဆိုတာ အခ်စ္မွ မဟုတ္တာ။ ကၽြန္မ ကို႕ဆီက အခ်စ္ကို လိုခ်င္မိပါတယ္ မရႏိုင္မွန္း သိရက္နဲ႕ လိုခ်င္မိတာပါ။
ဒါေပမယ့္ အဲ့လို ကို႕အခ်စ္ကို လိုခ်င္တယ္ဆိုတာဟာ ကို႕ ကို ပိုင္ဆိုင္ခ်င္တာမဟုတ္ပါဘူး..။ ကၽြန္မခ်စ္သလို ျပန္ခ်စ္ေစခ်င္တာပါ။
ဒါေပမယ့္ ျဖစ္မလာႏိုင္ေတာ့ပါဘူး .. ကၽြန္မသိပါတယ္ကို.. ကို႕မွာ အရမ္းခ်စ္ရမယ့္ ျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားရမယ့္ မိန္းကေလး ရိွေနၿပီးၿပီ
မဟုတ္လား..။
အရာအားလံုးမွာ အရမ္းေတာ္တယ္ဆိုတဲ့ ကို က ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ မိန္းကေလးနဲ႕ လက္တြဲဖို႕ သတၱိမရွိဘူးေနာ္..။ ဒါေပမယ့္ ကို႕
ရင္ထဲမွာ သူကရိွေန ၿပီးၿပီ မဟုတ္လား.. ကို ။ ဒါေတြအားလံုးကို သိေနတဲ့ ကၽြန္မမွာ ဘယ္လိုမွ ခံႏိုင္ရည္ မရိွေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္
ကၽြန္မ ကိုနဲ႕ လမ္းခြဲဖို႕ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာပါ..။ ကၽြန္မကို ခြင့္လႊတ္ပါ ကို..။

No comments: