Thursday, December 20, 2007

မေမ့ႏိုင္ေသာ အၿပံဳးေလးမ်ား

ပူျပင္းလွတဲ့ ေန႕လည္တစ္ခုမွာ ကၽြန္မ သူ႕ကုိစေတြ႕ခဲ့ပါတယ္။ သူကေတာ့ ကားေပၚမွာ ထိုင္ေနခဲ့တဲ့ ကၽြန္မကို ျမင္ခ်င္မွ ျမင္ပါလိမ့္မယ္။ အလြန္ပူတဲ့ ေနေရာင္ေအာက္မွာ ေက်ာင္း၀င္ခြင့္ ေလွ်ာက္လႊာထုတ္ဖို႕ ေစာင့္ေနရင္း
လမ္းေပၚက လူေတြကို ၾကည့္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မကားေရွ႕ကေန ေလွ်ာက္လာတဲ့ သူ႕ကို ေတြ႕ခဲ့ရတာပါ..။ အစေတာ့ အမွတ္မထင္ ၾကည့္လိုက္မိတာ ျဖစ္ေပမယ့္ ရုတ္တရက္ သူၿပံဳးတာကို ျမင္လိုက္ရပါတယ္။ သူက လမ္းမွာေတြ႕
တဲ့ သူ႕ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ၿပံဳးျပတာပါ။ ဒါေပမယ့္ သူ႕အၿပံဳးကို ျမင္လိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မရင္ထဲ ေအးခ်မ္းသြားခဲ့တယ္။ ဘာရယ္ေၾကာင့္မွန္း မသိေပမယ့္ ေနပူဒဏ္ခံေနရလို႕ စိတ္အိုက္ေနတာေတြ၊ ေစာင့္ေနရလို႕
စိတ္ညစ္ေနရတာေတြ အားလံုးကို ေမ့သြားၿပီး သူ႕အၿပံဳးကို ေငးၾကည့္ေနခဲ့မိပါတယ္။
သူက လမ္းမွာရပ္ၿပီး သူ႕ သူငယ္ခ်င္းနဲ့ စကားေတြေျပာေနခဲ့တယ္။ သူ႕ျပံဳးလိုက္တိုင္း သူ႕မ်က္လံုးေလးေတြ မွိတ္မွိတ္သြားခဲ့တယ္.. သြားတန္းျဖဴျဖဴေလးေတြ ေပၚလာခဲ့တယ္..။ သူ႕အျပံဳးက ဟန္ေဆာင္မႈ မရိွတဲ့ ပီဘိ
ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ အျပံဳးမ်ိဳးပါ။ သူ႕ရုပ္ရည္က သာမန္ပါပဲ.. ေခ်ာေမာတယ္ဆိုတဲ့ စာရင္းထဲ ထည့္လို႕မရတာေတာ့ အေသအခ်ာပါ။ ဒါေပမယ့္ ထူးဆန္းတာက သူ႕အၿပံဳးကို ျမင္လိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မရင္ထဲ အလြန္ကို
ေအးခ်မ္းသြားခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္မအတြက္ မဟုတ္ခဲ့တဲ့ အၿပံဳးကို အခုခ်ိန္ထိ စိတ္ထဲs စြဲစြဲၿမဲၿမဲ မွတ္မိေနပါတယ္။
ေက်ာင္းေတြဖြင့္တဲ့အခါ သူ႕ကို ျပန္ေတြ႕ခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မထက္ senior ျဖစ္တဲ့သူ႕ကို တစ္ခါတစ္ခါမွ ျမင္ေတြ႕ခြင့္ ရပါတယ္။ သူနဲ႕ေတြ႕တိုင္း သူၿပံဳးေနတဲ့ အခ်ိန္နဲ႕ ႀကံဳရတာမဟုတ္ေပမယ့္ သူၿပံဳးတာကို ျမင္ခြင့္ရတဲ့
အခ်ိန္တိုင္း သူ႕အၿပံဳးကို မေရွာင္လႊဲႏိုင္ေအာင္ကိုပဲ ၾကည့္မိပါတယ္။ ဟန္ေဆာင္ပန္ေဆာင္မဟုတ္ပဲ တကယ့္ကို စိတ္ထဲကပါတဲ့ သူ႕အၿပံဳးေလးေတြကို ကၽြန္မ အလြန္ ျမတ္ႏိဳး တန္ဖိုးထားမိပါတယ္။ ကၽြန္မ သူ႕ကို ခ်စ္ေနတာလည္းမဟုတ္ပါဘူး။
ဒါကိုေတာ့ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းသိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႕အၿပံဳးကို ေတာ့ ရင္ထဲမွာစြဲၿမဲေနခဲ့ပါတယ္။
သူ႕အၿပံဳးေတြကို ျမင္ခြင့္ရလိုက္တိုင္း ပီတိျဖာမိခဲ့ပါတယ္..။ ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ သူ႕အၿပံဳးေလးေတြကို ေန႕တိုင္းပဲ ျမင္ခ်င္မိပါတယ္..။ ကၽြန္မ အတြက္မဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္မ စိတ္ေတြကို ေအးျမေစတဲ့ အၿပံဳးမ်ိဳး ၿပံဳးတတ္တဲ့
သူ႕ကိုလည္း အရမ္းကို ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္...။

No comments: